9 March 2007

Ντρέπομαι...

Ντρέπομαι για όσα έγιναν σήμερα το απόγευμα στο κέντρο της (κοιτίδας της Δημοκρατίας και του Διαλόγου) Αθήνας...

Ντρέπομαι, γιατί κάποιοι από αυτούς μπορεί και να είναι ή να ήταν συμφοιτητές μου (και το λέω, γιατί έχω δει με τα μάτια μου συμφοιτητές μου να συμμετέχουν σε τέτοια γεγονότα)...

Ντρέπομαι, γιατί κάποιοι που έσπευσαν να τους καλύψουν στα τηλεοπτικά παράθυρα (που τόσο πολύ απεχθάνονται, γιατί "καταλύουν τη δημοκρατία", αλλά τόσο σπάνια αρνούνται την παρουσία τους σε αυτά) τολμούν να αποκαλούνται καθηγητές πανεπιστημίου (και κάποιοι ήταν και δικοί μου καθηγητές)...

Ντρέπομαι, γιατί για πρώτη φορά τα τελευταία 60 χρόνια το μνημείο του Αγνώστου Στρατιώτου - που είναι εκεί για να θυμίζει τη θυσία αυτών (και δεν ήταν στρατηγοί ή επιτελάρχες) που πραγματικά θυσιάστηκαν για δικαιώματα που κάποιοι σήμερα θεωρούν τόσο αυτονόητα - έμεινε χωρίς την τιμητική του φρουρά - και όχι επειδή η Ελλάδα υποτάχτηκε σε κάποιον εξωτερικό εχθρό...

Ντρέπομαι, γιατί κάποιοι θεωρούν τα πανεπιστήμια τσιφλίκι τους (και αυτοί είναι και συμφοιτητές μου και καθηγητές μου) και τους χαλάει ό,τι και αν έρχεται να τους αλλάξει το βολεματάκι τους...

Ντρέπομαι, γιατί αυτοί που επικαλούνται ότι υπερασπίζονται το δημόσιο πανεπιστήμιο έχουν κλειστά τα δημόσια πανεπιστήμια για πάνω από δύο μήνες (αλλά αφήνουν ανοιχτές τις πύλες για ορκωμοσίες, αλλά και για ερευνητικά προγράμματα)...

Ντρέπομαι, γιατί οι "επαναστάτες" καθηγητές μου ανακοινώνουν με καμάρι απεργία σε κάθε περίοδο καταλήψεων - μη τυχόν και χάσουν το μισθουλάκο τους, τα αρχιλαμόγια (αλλά κάνουν κανονικά τις ορκωμοσίες, αλλά και τα προγραμματάκια τους, τα αρχιλαμόγια)...

Ντρέπομαι, γιατί τις αποφάσεις στις Γενικές Συνελεύσεις των Φοιτητικών Συλλόγων τις παίρνουν "δυναμικές πλειοψηφίες" των 100 ατόμων ανά 500 φοιτητές...

Ντρέπομαι, γιατί οι υπόλοιποι φοιτητές γκρινιάζουν για τα εξάμηνα και τις εξεταστικές τους, αλλά μένουν απαθείς εκτός συνελεύσεων, για να μη "στιγματιστούν" ή "για να μην το μάθουν οι γονείς τους"...

ΝΤΡΕΠΟΜΑΙ, γιατί κανένας από τους παραπάνω δεν έχει ίχνος αυτοσεβασμού πάνω του...

ΝΤΡΕΠΟΜΑΙ για λογαριασμό τους, γιατί είναι ανίκανοι για την όποια αυτοκριτική...

No comments: